Teknikeren har funnet feilen som gjør at callinganlegget svikter for en del brukere. Datamaskinen som brukes som relé mellom skyen og byggets systemer har en kritisk feil, som krever at det installeres en helt ny datamaskin. Datamaskinen må bygges spesifikt for oppdraget. Styret håper at dette vil bli gjort i løpet av denne uken. Deretter må systemet testes, så man må dessverre regne med feil i opptil 1,5-2 uker til.
Callinganlegg, oppdatering
Leverandøren av callinanlegg sliter med å finne noe feil med anlegget. Det er derfor viktig at du tar en “screenshot” av mobilen din når du får en feil med anlegget. Feilen vil vises med en error-code og det er viktig for reparatøren får vite nøyaktig hva feielkodene er for å finne en løsning.
Mange brukere har den siste tiden også meldt om feil med åpning av døren når de bruker “overvåk” funksjonen. Grunnen er at leverandøren av appen hadde sperret av denne funksjonen. Det kan se ut som om funksjonen er igjen aktivert.
Problemer med callinganlegget
Flere beboere har meldt om ustabilitet med callinganlegget den siste tiden. Noen ganger fungerer appen, mens andre ganger får man feil/error.
Vi venter på en tekniker og har bedt leverandøren gi saken høyeste prioritet.